Ubrania OUTSIDEWEAR produkowane są w niewielkich, a często specjalnie limitowanych ilościach dlatego dopisz się do naszego newslettera lub dołącz do nas w social mediach ... aby nie przespać nowych kolekcji!
Jak robić zakupy na outsidewear.pl? wejdź na ten adres: http://outsidewear.pl/index.php?i11 Dlaczego mam podać numer telefonu? Numer telefonu jest jedną z najważniejszych informacji - to dzięki niemu my lub kurier z paczką możemy się z Panstwem bezpośrednio skontaktować. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do odrzucania zamówień z błędnymi numerami telefonów kontaktowych. Co oznacza przekreślona cena? Przekreślona cena przy towarze oznacza iż w chwili obecnej towar jest sprzedawany w cenie promocyjnej, umieszczonej pod przekreśloną ceną. Złożyłem zamówienie i nie wiem gdzie mam wpłacić należność za zamówiony towar. Zapłaty za zamówiony towar nalezy dokonac dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W tym potwierdzeniu otrzymacie Państwo numery kont na które należy dokonać wpłaty- jeśli wybrali Państwo przedpłatę. Dlaczego dostałem w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia numery kont do wpłaty skoro wybrałem pobranie? Nasz system pozwala na wysłanie tylko jednego - standardowego powiadomienia o przyjęciu zamówienia, dlatego zawarte są w nim wszystkie potrzebne infomacje do realizacji zamówienia. Złożyłem zamówienie a nie dostałem żadnej informacji o potwierdzającej złożenie zamówienia. Nasz sysytem automatycznie wysyła potwierdzenie złożenia zamówiena na adres podany przez Państwa. Jeśli nie dostali Państwo takiego maila może to oznaczać iż podany przez Państwa e-mail był błędny i potwerdzenie zostało wysłane na ten błedny adres, lub zamówienie nie zostało złożone poprawnie. W przypadku gdy nie dostali Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia - prosimy o przesłanie takiej informacji na adres sklep@outsidewear.pl Czy zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia? W dniu wysyłki Państwa zamówiena (już po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej) otrzymają Państwo potwierdzenie wysyłki zamówienia wraz z numerem paczki, który pozwala na śledzenielosów Państwa przesyłki. Czy zakupiony towar mogę zwrócić bez podania przyczyny ? Czy zamówiony towar mogę zwrócić bez podania przyczyny jeśli odebrałem go osobiście w sklepie ?
|